Veel gestelde vragen

Veel gestelde vragen en antwoorden

Voor de belangrijkste algemene informatie. Staat jouw vraag hier niet tussen, laat het ons weten.

Waar staan de prijzen?

De prijzen staan bij de programma’s. Als je in een programma bent en begint te boeken, krijg je steeds toepasselijke programma’s en prijzen te zien. Voorbeeld: Kies je voor interieur alleen, krijg je opties en prijzen te zien die bij interieur horen.

Hoe kan ik een afspraak maken?

Een afspraak maken kan alleen via de website. Kies een programma op de homepage of via prijzen, selecteer een datum en een tijd door eerst jouw postcodegebied te selecteren, pas het programma naar wens aan, geef jouw gegevens op en bevestig. Voor extra informatie kan je contact opnemen via 0851300716.

Hoe plan ik meerdere auto’s in?

Plan de eerste auto in zodat het in jouw winkelmand komt te staan. Ga weer naar het gewenste programma via prijzen in het menu of via home. Voer hetzelfde uit voor de rest van de voertuigen. Wij zullen de eerste tijd hanteren die is gekozen. Een notitie achterlaten bij de afrekenpagina is een aanrader.

Wat wordt er van mij verwacht zodat jullie mijn auto kunnen wassen?

Probeer het voertuig gunstig te parkeren en laat deze s.v.p. zo leeg mogelijk achter. Alleen lege vakken worden gereinigd. Wij hebben alles bij ons om jouw auto te reinigen.

Krijg ik korting als ik meerdere auto’s laat reinigen?

Ja. Bij het laten reinigen van drie of meer auto’s op hetzelfde adres in combinatie met het gewenste programma.

Zijn jullie verzekerd tijdens het reinigen van mijn auto?

Ja, Wash and Care heeft een aansprakelijkheidsverzekering bij een toonaangevende verzekeraar. Deze dekt conform onze algemene voorwaarde de schade als er iets mis gaat tijdens het reinigen van jouw auto. Zo kunnen wij op een veilige manier jouw auto aan huis reinigen.

Wat zijn de werktijden?

Wij reinigen auto’s dagelijks tussen 8:00u en 18:00u. Voor wagenparken kan hier van worden afgeweken.

Wat is jullie werkgebied?

Wij werken zonder voorrijkosten in provincies Noord-Holland, Zuid-Holland, Utrecht, Gelderland & Flevoland. Binnenkort volgt de rest van Nederland.

Moet ik voorrijkosten betalen?

Je betaalt pas voorrijkosten als je buiten het werkgebied valt. Als er minimaal drie auto’s gereinigd moeten worden op hetzelfde adres, betaal je geen voorrijkosten. Het gewenste programma speelt hierin een rol.

Veroorzaakt stoom krassen op de autolak?

Nee. Ondanks er geen fysiek water verbruikt wordt tijden het reinigen van de auto worden er geen krassen veroorzaakt. Doordat de stoom heet is en met hogedruk wordt uitgeblazen, wordt grove vervuiling eraf geblazen. Vervolgens is het restant vuil losgeweekt door de hitte en kan deze veilig worden afgenomen met speciale doeken.

Hoe lang duurt een stoomprogramma?

Dit is afhankelijk van het gekozen programma. Een basis programma duur 0,5 manuur. Het aanbevolen programma duur ongeveer 1,5 manuur.

Waar moet ik rekening mee houden als ik een afspraak heb ingepland?

1. Wij komen aan tussen jouw gekozen tijd en ± 60 minuten.
2. Voor een beter resultaat en veiligheid, maak s.v.p. uw voertuig leeg. Wij zijn niet aansprakelijk voor zoek of defect geraakte eigendommen.
3. Wellicht dat jouw voertuig verplaatst moet worden om er voor, naast of achter te kunnen parkeren.
4. Na de reiniging graag jouw voertuig controleren samen met onze poetser.
5. Uw voertuig moet (bij intensieve behandelingen extra) luchten na de reiniging. Rijden met de verwarming aan helpt. Bij een vlekken, geur of schimmelbehandeling kan het langer dan een dag duren voordat de bekleding helemaal droog is. Rijd uitsluitend met een absorberende doek.
6. Annuleren kan uiterlijk 24 uur voor de afspraak. Bij afwezigheid wordt er €30 in rekening gebracht. Bij aankomst wordt er bij jouw deur of op je telefoon gebeld. 

Waar vind ik de algemene voorwaarden van Wash and Care?

Klik hier voor de Algemene voorwaarden.

[rpt name=”interieur-exterieur”]